Grafika pre stand-up špeciál Jakuba Gulíka „Človek z ľudu“ z roku 2024.
Použité programy a postupy:
- Adobe Photoshop
Hlavný vizuál
Jakub Gulík: Človek z ľudu
Na jar 2024 Jakub Gulík vyrazil na tour so svojím stand-up špeciálom „Človek z ľudu“. Vizuál znel viac-menej jasne – Jakub Gulík ako človek z ľudu. Ľud, v ňom človek, menovite, Jakub a miesto a dátum. Jasné nie? Nie. V atmosfére pred prezidentskými voľbami, keď z každého druhého postu pozerá kandidát bolo odrazu treba vytvoriť niečo, kde niekto z toho postu pozerá, no nie je to v žiadnom prípade kandidát. Alebo možno trochu. Nech je sranda.
Začal sa vír telefonátov a emailov, ktorý trval dva týždne, kým sa podarilo ten správny look pre „tak trochu kandidáta, ale nie naozaj, človeka z ľudu.“
Špeciálny špeciál
Tento vizuál mal vyše desať verzií, čo sa skrátka niekedy stáva. Nie každý projekt je 20 000 míľ pod humorom a nie pri každom projekte sa dá ihneď trafiť ten správny uhol pohľadu, ktorý potrebuje. Napokon sme sa rozhodli pre vzhľad, ktorý spomedzi všetkých špeciálov tej sezóny najviac zodpovedá značkovému vizuálu Silných rečí. Hlavne preto, aby bolo absolútne jasné, že ide o grafiku ku stand-upu a nie k ďalšej prezidentskej kampani.
A Jakub sa na nej tak krásne usmieva. No kto by mu nedal hlas.